Empire Electronix Icon 8,4 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Empire Electronix Icon 8,4 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Zunny 25-05-2012

Ik wilde voor ik op vakantie zou gaan een tablet hebben. Ik heb vooral een computer nodig om mee te nemen om wat mail bij te houden en om internet tot je beschikking te hebben. Niet zo'n dure iPad maar iets simpelers. Ik bestelde er een bij 't Kruidvat, maar die bleek niet leverbaar te zijn voor die vakantie...
Toen maar snel op pad op zoek naar een alternatief. Bij Exact in Drunen zag ik een Empire Icon, maar die was me te net te duur. De verkoper keek nog even de actuele prijs voor me na en dat scheelde enorm! Dat er ook nog meteen een hoes bij zat voor dat geld was voor mij een reden om dit apparaat te kopen.
Helaas bleek er Android 2.3 op geïnstalleerd te zijn, en daarmee kon ik niet terecht bij Google's Play Store. Er zou een update via de website van Empire Electronix mogelijk zijn, maar dat werkte helaas niet goed bij mij. Telefonisch en via mail contact gehad met Empire Electronox medewerkers, waar men zeer bereid bleek me te helpen. De helpdesk heeft me goed online geholpen en nu heeft mijn tablet de update gehad. Ik was al blij met het apparaat, maar nu overtreft het alle verwachtingen! Echt een heel fijn ding!